سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین آهنگ های از پردیس موزیک

دانلود گلچین آهنگ های بهمن 98 یکجا

    نظر

دانلود گلچین آهنگ های بهمن 98

دانلود بهترین آهنگ های بهمن 98 یکجا و تکی با کیفیت 320

Download Golchin Bahman 1398

[ اختصاصی از شهر موزیک + آپدیت شده تا بیست و دوم بهمن ]

دانلود گلچین آهنگ های بهمن 98

 

سوپرایز شهر موزیک برای شما عزیزان

دانلود آهنگ های جدید بهمن 98 اختصاصی و گلچین شده

با ما همراه باشید با منتخب آهنگ های بهمن ماه
آپدیت روزانه پست با بهترین آهنگ های این ماه.

+++

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام دلبر شیرین

 

دنیام با تو یه دفعه چه جذاب شد
واست مردن توی دل من باب شد
عکس چشمات توی دل من قاب شد
ای وای از دست تو
دوست دارم دلبر شیرینم
حالم خوبه پیش تو که میشینم
دل میگیره تورو که نمیبینم ای وای از دست تو

[ دانلود با کیفیت 320 ]

_______________________________________________

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام جدایی دوطرفه

 

امشب بی تو من گیج و خرابم
دور از توام و امشب بی تو من گیج و خرابم
دور از توام و خواب ندارم
میدونم توام بی من خرابی ابری شدم و تاب ندارم
بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی
حقم نبوده که هیچوفت منو نفهمیدی

[ دانلود با کیفیت 320 ]